Děkuji, nemám zájemX
Praha 10. března 2022 – Již zanedlouho budou čeští spotřebitelé volit nejlepší novinku na českém trhu v rámci programu Volba spotřebitelů – nejlepší novinka 2022. Registrace nových a inovovaných produktů jsou již v plném proudu a bude otevřena do 31. března. Podrobnější informace si můžete přečíst v tiskové zprávě a v nejnovějším článku na webu Zboží a Prodej.
Praha 1. října 2021 – Registrovat do programu mohou výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), doplňků stravy a OTC přípravků, kteří uvedli na český trh nové nebo inovované výrobky či výrobkové řady od ledna 2021 do května 2022.
Praha 30. září 2021 – čeští spotřebitelé jsou soutěživí! To potvrzuje velká účast ve spotřebitelských soutěžích o exkluzivní dárkové balíčky s vítěznými produkty programu. Soutěže postupně probíhají v titulech jako Aha pro ženy, Blesk Bydlení, Blesk pro ženy, Blesk Vaše recepty, Chvilka pro Tebe, Gurmet, Marianne Venkov, Naše krásná zahrada, Překvapení a v celé řadě internetových portálů nebo na facebookových stránkách dalších médií.
Praha 24. září 2021 – tento měsíc jsme odstartovali mediální kampaň v rádiích řetězce Tesco a Makro, která osloví přibližně 1 000 000 spotřebitelů týdně.
Hudební program in-store rádií společnosti Store Media denně zpříjemňuje nákupy a během předškolní nákupní horečky se bude hodit o to více .
Reklama na místě prodeje v in-store rádiu je vnímána zákazníky jako užitečný poradce při nákupech.
Praha 15. září 2021 – právě nyní do konce října můžete zachytit on-line kampaň prostřednictvím spotů a bannerů, která se objevuje na youtube, google, sociálních sítích apod.
B2C kampaň, která běží od září do konce října, podpoří jak vítězné novinky, tak i samotné logo!
Praha 13. září 2021 – vítěze marketingového programu je od září do října možné vidět na citylightech v největších obchodních centrech nebo na nosičích v lékařských ordinacích po celé České republice.
Praha 9. září 2021 – nejlepší novinky byly prezentovány na kongresu Čerpačka v hotelu Aquapalace vystavením účastníkům a inzercí v kongresových složkách. Další akce, které proběhnou v rámci společnosti Atoz Group, najdete v kalendáří akcí.
Praha 20. srpna 2021 – Zboží&Prodej je se svými 12 500 výtisky jediným maloobchodním časopisem s auditovaným nákladem. Díky exkluzivním distribučním dohodám je přes 10 tisíc výtisků zasíláno provozovatelům tradičních obchodů sdružených v maloobchodních aliancích, ale i samostatným obchodním subjektům a pracovníkům družstev. Dalších více než dva tisíce výtisků je každý měsíc distribuováno managementu, nákupčím a dalším. Speciální příloha, věnovaná programu, vyšla v červnu v rozsahu 14 stran.
Praha 4. srpna 2021 – od tohoto měsíce se začnou objevovat vítězné novinky v časopisech TV Max, Chvilka pro tebe, Rytmus života, Pestrý svět, Chvilka v kuchyni, Čas pro hvězdy, Rytmus života Křížovky s hvězdami, Vaříme krok za krokem, Nostalgie, Na chalupě s Terezou Bebarovou. Masivní tisková kampaň osloví statisíce čtenářů.
Co dalšího čeká vítězné novinky si můžete prohlédnout v přehledu kampaní pro letošní rok, který postupně doplňujeme.
Praha 29. července 2021 – během měsíce června a července se uskutečnila masivní PR podpora vítězných novinek v médiích jako Apetit, Blesk pro ženy, Moje psychologie, Právo, Style magazín, Story, Zboží&Prodej, internetových médiích jako www.pravednes.cz, www.ijournal.cz, www.kupi.cz, www.mistoprodeje.cz, www.popai.cz, www.vecerni-praha.cz a velká řada dalších.
Praha 17. června 2021 – Vítěze letošního programu Volba spotřebitelů jsme vyhlásili společně s moderátorem Reyem Korantengem během tiskové konference v Altánech Kampa v Praze, která současně odstartovala PR a marketingovou podporu vítězných novinek. Celkem o ocenění zabojovalo 196 nominací v 60 kategoriích! Ročník přinesl mnoho inovací a ukázal na rostoucí současné eko, bio a vegan trendy.
Přehled všech vítězných novinek si můžete prohlédnout zde, kde jsou k dispozici také fotografie z tiskové konference.
Praha 25. května 2021 – Čeští spotřebitelé právě volí v průzkumu nejlepší novinky roku 2021 – zvolit si mohou i fanoušci facebooku v doprovodné soutěži! Dnešním dnem počínaje mohou spotřebitelé na facebookové stránce Volba spotřebitelů hlasovat pro své nejoblíbenější novinky v rámci každoroční soutěže programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Svým hlasem tak mohou podpořit nejlepší novinky tohoto roku a vyhrát přitom balíček plný zajímavých produktů.
Možnost hlasovat pro fanoušky na facebooku je možné vybráním favorita prostřednictvím alba nominovaných produktů, který bude oceněn během vyhlášení 17. 6. 2021.
Do soutěží se spotřebitelé mohou zapojit do čtvrtku 10. 6. 2021. Vítězové, kteří obdrží balíček budou vyhlášeni 15. 6. 2021.
Praha 10. května 2021 – Registrace novinek byla ukončena a právě nyní spotřebitelé hodnotí zhruba 200 nominovaných produktů v celkem 60 kategoriích.
Výsledky programu zveřejníme 17. června během tiskové konference určené novinářům v Altánech Kampa v Praze, která současně odstartuje PR a marketingovou podporu vítězných novinek. Vzhledem k nepříznivým podmínkám organizování hromadných společenských událostí se večerní galavečer konat nebude.
Praha 1. října 2020 – Registrujte své novinky do 31. března 2021. Právě v této složité době je nominace do programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka ideální podporou pro vaše aktuální i plánované jarní produktové novinky.
Výsledky programu zveřejníme 17. června 2021. Věříme, že to už letos všichni společně oslavíme na slavnostním galavečeru. O přípravách akce budeme průběžně informovat dle aktuální situace na trhu. Sledujte také náš LinkedIn a vše se dozvíte jako první.
Praha 11. června 2020 – S ohledem na komplikace spojené s COVID 19, se letos slavnostní ceremonie musela zrušit. Vítězné nejlepší novinky 2020 byly vyhlášeny online prostřednictvím online záznamu na: YouTube Atoz Marketing.
Slavnostní trofeje, certifikáty budou vítězům předány osobně na jejich centrálách. Vítězné produkty budou mít možnost komunikovat ocenění Nejlepší novinka stejně jako dosud.
Praha 20. května 2020 – Čeští spotřebitelé právě volí v průzkumu nejlepší novinky roku 2020 – zvolit si mohou i fanoušci facebooku v doprovodné soutěži! Dnešním dnem počínaje mohou spotřebitelé na facebookové stránce Volba spotřebitelů hlasovat pro své nejoblíbenější novinky v rámci každoroční soutěže programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Svým hlasem tak mohou podpořit nejlepší novinky tohoto roku a vyhrát přitom balíček plný zajímavých produktů.
Možnost hlasovat pro fanoušky na facebooku je možné vybráním favorita prostřednictvím alba nominovaných produktů, který bude oceněn během online vyhlášení 11. 6. 2020 od 16 hod.
Soutěže i letos probíhají i ve spolupráci s mediálními partnery programu, kterými jsou například časopis Gurmet, rádia Frekvence 1 a Evropa 2, obrazovky City Digital Media v obchodních centrech nebo portály Babinet.cz a Jenženy.cz. Do soutěží se spotřebitelé mohou zapojit do pátku 5. 6. 2020. Vítězové, kteří obdrží balíček budou vyhlášeni 15. 6. 2020.
Praha 10. března 2020 – Právě proběhlo online dotazování na znalost a vliv ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka společně s dalšími spotřebitelskými produktovými testy a známkami kvality prostřednictvím výzkumné agentury SC&C na reprezentativním vzorku 774 respondentů a už známe výsledky! Kompletní výsledky jsou na odkazu níže, ale za zmínku rozhodně stojí například:
Kompletní výsledky spotřebitelského průzkum zde.
Praha 9. března 2020 – Celý únor mohli cestující ve vybraných spojích městské hromadné dopravy sledovat reklamní kampaň zaměřenou na vítěze programu. Celkově se odvysílalo 553 500 spotů na 205 obrazovkách ve městech Hradec Králové, Chomutov + Jirkov, Liberec + Jablonec nad Tisou, Most +Litvínov, Pardubice a Teplice.
Kampaň probíhala ve spolupráci s partnerem programu, provozovatelem největší sítě obrazovek v městské hromadné dopravě na území České republiky – společností Inpublic Group.
Praha 1. listopadu 2019 – Po celý měsíc listopad můžete v rádiích řetězce Makro zaslechnout reklamní spot našeho programu. Tato konkrétní mediální kampaň vznikla ve spolupráci s partnerem programu – společností Storemedia a je součástí rozsáhlé marketingové B2C podpory vítězných produktů.
Praha 15. srpna 2019 – Od 1. září mohou cestující ve vybraných spojích městské hromadné dopravy sledovat reklamní kampaň zaměřenou na vítěze programu. Kampaň probíhá ve spolupráci s partnerem programu, provozovatelem největší sítě obrazovek v městské hromadné dopravě na území České republiky – společností Inpublic Group.
Praha 1. srpna 2019 – Už potřetí se vítězné novinky objeví i v časopisech vydavatelské skupiny Mafra. V průběhu léta si čtenáři vybraných titulů, mezi které patří například Claudia, Chvilka pro tebe, Čas pro hvězdy, Rytmus života nebo Pestrý svět, mohou prohlédnout přehled vítězů ročníku 2019. Kampaň začíná už 1.8. a mezi prvními ji uvidí čtenáři časopisů Chvilka v kuchyni nebo Napsáno životem.
Praha 1. července 2019 – Po celé léto můžete narazit na spoty na podporu vítězných novinek i v čekárnách praktických lékařů a gynekologů. Kampaň vznikla ve spolupráci s mediálním partnerem programu, provozovatelem sítě vysílání – společností Mediapharma.
Praha 30. května 2019 – Společnost Atoz Marketing Services dnes na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky 19. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který každoročně oceňuje produktové novinky a inovace na českém trhu. Předávání ocenění proběhlo letos nově v multifunkčním sále DOX+ v pražských Holešovicích. Hosty jím už tradičně provedl populární televizní moderátor Rey Koranteng.
Praha 17. dubna 2019 – Dnešním dnem počínaje mohou spotřebitelé na stránce soutez.volba-spotrebitelu.cz hlasovat pro své nejoblíbenější novinky v rámci každoroční soutěže programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Svým hlasem tak mohou podpořit nejlepší novinky tohoto roku a vyhrát přitom zajímavé ceny.
Praha 15. října 2018 – Již od pondělí běží na českých radiových stanicích mediální skupiny Active Radio kampaň programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. V rámci vysílání Frekvence 1, Evropy poběží reklamní spot celoplošně až do 28. října.
Praha 12. září 2018 – Už 1. října odstartuje v pořadí již 19. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Své novinky do programu mohou registrovat výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), doplňků stravy a OTC přípravků, kteří uvedli či uvádějí nové nebo inovované výrobky či výrobkové řady od ledna 2018 do května 2019.
Praha 1. září 2018 – Po celý měsíc září můžete v rádiích řetězce TESCO zaslechnout reklamní spot našeho programu. Tato konkrétní mediální kampaň vznikla ve spolupráci s partnerem programu – společností Storemedia a je součástí rozsáhlé marketingové B2C podpory vítězných produktů.
Praha 15. srpna 2018 – Od 15. srpna mohou cestující ve vybraných spojích městské hromadné dopravy sledovat reklamní kampaň zaměřenou na vítěze programu. Kampaň probíhá ve spolupráci s partnerem programu, provozovatelem největší sítě obrazovek v městské hromadné dopravě na území České republiky – společností Inpublic Group.
Praha 3. července 2018 – Už podruhé se vítězné novinky objeví i v časopisech vydavatelství Bauer Media. V průběhu celého léta si čtenáři vybraných titulů, mezi které patří například Claudia, Chvilka pro tebe, Čas pro hvězdy, Rytmus života nebo Pestrý svět, mohou prohlédnout přehled vítězů ročníku 2018. Kampaň začíná už 3.7. a mezi prvními ji uvidí čtenáři časopisů Chvilka v kuchyni nebo Napsáno životem.
Praha 5. prosince 2017 – Letos poprvé se vítězné novinky objeví i v časopisech vydavatelství Bauer Media. V průběhu celého prosince si čtenáři vybraných titulů, mezi které patří například Claudia, Chvilka pro tebe, Čas pro hvězdy, Rytmus života nebo Pestrý svět, mohou prohlédnout přehled vítězů ročníku 2017. Kampaň začíná už 6.12. a mezi prvními ji uvidí čtenáři časopisů Hvězdy jako na dlani nebo Vaříme krok za krokem.
Praha 18. listopadu 2017 – Dlouho očekávaná televizní kampaň na podporu znalosti programu proběhla v týdnu od 18. listopadu v rámci vysílání televize Nova. Diváci mohli na spot Volby spotřebitelů narazit u pořadů jako je Tvoje tvář má známý hlas, Co na to Češi, Ulice nebo Pohřešovaní.
Praha 23. října 2017 – Již od pondělí běží na českých radiových stanicích mediální skupiny Lagardere Active ČR kampaň programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. V rámci vysílání Frekvence 1, Evropy 2 a BBC poběží reklamní spot celoplošně po celý zbytek týdne.
Praha 15. srpna 2017 – Od 15. srpna mohou cestující ve vybraných spojích městské hromadné dopravy sledovat reklamní kampaň zaměřenou na vítěze programu. Kampaň probíhá ve spolupráci s partnerem programu, provozovatelem největší sítě obrazovek v městské hromadné dopravě na území České republiky – společností Inpublic Group.
Praha 18. května 2017 – Dnešním dnem počínaje mohou spotřebitelé na stránce soutez.volba-spotrebitelu.cz hlasovat pro své nejoblíbenější novinky v rámci každoroční soutěže programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Svým hlasem tak mohou podpořit nejlepší novinky tohoto roku a vyhrát přitom zajímavé ceny.
Praha 2. května 2017 – Manažer marketingové skupiny společnosti ATOZ Marketing Lukáš Matějka byl začátkem května hostem pořadu Marketing Zet. Celý rozhovor si můžete poslechnout ZDE.
Praha 1. září 2016 – Po celý měsíc září můžete v rádiích řetězce TESCO zaslechnout reklamní spot našeho programu. Tato konkrétní mediální kampaň vznikla ve spolupráci s partnerem programu – společností Storemedia a je součástí rozsáhlé marketingové B2C podpory vítězných produktů.
Nahlédněte do zákulisí již 16. ročníku programu!
Praha 21. června 2016 – Speciální přílohu o slavnostním předávání ocenění programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016 naleznete v letním dvojčísle časopisu Zboží&Prodej. Nestihli jste dorazit na letošní galavečer? Nevadí! Zvláštní příloha vám již 16. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů detailně přiblíží a představí vítěze jednotlivých kategorií i doprovodných spotřebitelských soutěží.
Praha 16. června 2016 – V červnovém čísle časopisu Gurmet se mohli čtenáři seznámit s oceněnými výrobky z kategorií jídla a pití a stejně tak i s výsledky doprovodné soutěže. V té čtenáře nejvíce oslovily oplatky Manner Cocos společnosti Josef Manner.
Praha 25. května 2016 – I tento rok podpořila nominované a vítězné výrobky řada pravidelných spotřebitelských soutěží….
Praha 25. května 2016 – Tradiční partner programu, portál Babinet.cz, představil na svých stránkách výrobky, které letos české spotřebitele nejvíce zaujali. V rámci doprovodné soutěže měli jeho uživatelé též možnost zvolit vlastní nejlepší novinku tohoto ročníku. Tou se nakonec stal Opočenský jogurt od společnosti Bohemilk.
Praha 19. května 2016 – Společnost Atoz Marketing Services dnes na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky šestnáctého ročníku…