PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Marketingová a retailová podpora

Pomáháme novinkám na trhu uspět

Mediální a retailové kampaně 2022


Spotřebitelé volí, prodeje rostou 

Marketingová kampaň

Celonárodní marketingová kampaň v obchodech i v médiích v hodnotě téměř 9 000 000 Kč.


B2C kampaň

Podpora loga – Motivace ke koupi označených výrobků

Televizní kampaň

Reklama v rádiu

 

Podpora vítězů – Inzerce ve vybraných titulech vydavatelství MAFRA, v časopise Gurmet a dalších periodikách, spotřebitelské soutěže a články na webových portálech Babinet, Jenženy.cz, Mediaguru aj.

Spoty v síti vysílaní Mediapharma, spoty v MHD krajských měst v síti obrazovek inpublic group a v obchodních centrech v síti obrazovek společnosti CITY DIGITAL MEDIA.


B2B kampaň

Pomáhá k zalistovaní vítězných výrobků

Vítězové využívají logo na obalech a v rámci vlastní marketingové komunikace (TV spoty, obaly, POS, tisk, internetu v rádiu)

B2B marketingová podpora zásah 29 000 profesionálů z retailu a FMCG (v časopisech Zboží&Prodej, Svět balení, Pharma profit)


Čísla jako důkaz:

Zvýšené prodeje označených vítězných výrobků potvrzuje 79 % tradičních obchodníků.

83 % pracovníků z tradičního i moderního trhu vnímá logo při listingu pozitivně.

84 % lidí obecně přiznává vyšší důvěru v produkty oceněné nezávislými testy kvality či spotřebitelským hodnocením jako např. Volba spotřebitelů, Důvěryhodná značka apod.

Téměř 50 % spotřebitelů koupí raději výrobek označený logem Volby spotřebitelů, a to nezávisle na jeho znalosti.

36 % spotřebitelů je ochotno si připlatit zhruba 10 % ceny za výrobek, který je oceněný jako Volba spotřebitelů

Nominovat produkty včas se vyplatí! 

Všechny nominované produkty přihlášené do 30. 3. 2022 získají:

  • Inzerci v časopise Zboží&Prodej
  • Představení v rámci newsletteru
  • Propagaci na sociálních sítích