Děkuji, nemám zájemX
Celonárodní marketingová kampaň v obchodech i v médiích v hodnotě téměř 9 000 000 Kč.
Podpora loga – Motivace ke koupi označených výrobků
Televizní kampaň
Reklama v rádiu
Podpora vítězů – Inzerce ve vybraných titulech vydavatelství MAFRA, v časopise Gurmet a dalších periodikách, spotřebitelské soutěže a články na webových portálech Babinet, Jenženy.cz, Mediaguru aj.
Spoty v síti vysílaní Mediapharma, spoty v MHD krajských měst v síti obrazovek inpublic group a v obchodních centrech v síti obrazovek společnosti CITY DIGITAL MEDIA.
Pomáhá k zalistovaní vítězných výrobků
Vítězové využívají logo na obalech a v rámci vlastní marketingové komunikace (TV spoty, obaly, POS, tisk, internetu v rádiu)
B2B marketingová podpora – zásah 29 000 profesionálů z retailu a FMCG (v časopisech Zboží&Prodej, Svět balení, Pharma profit)
Zvýšené prodeje označených vítězných výrobků potvrzuje 79 % tradičních obchodníků.
83 % pracovníků z tradičního i moderního trhu vnímá logo při listingu pozitivně.
84 % lidí obecně přiznává vyšší důvěru v produkty oceněné nezávislými testy kvality či spotřebitelským hodnocením jako např. Volba spotřebitelů, Důvěryhodná značka apod.
Téměř 50 % spotřebitelů koupí raději výrobek označený logem Volby spotřebitelů, a to nezávisle na jeho znalosti.
36 % spotřebitelů je ochotno si připlatit zhruba 10 % ceny za výrobek, který je oceněný jako Volba spotřebitelů
Nominovat produkty včas se vyplatí!
Všechny nominované produkty přihlášené do 30. 3. 2022 získají: