Děkuji, nemám zájemX
Marketingový program, který již dvacátým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh.
Výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), doplňků stravy a OTC přípravků, kteří uvedli na český trh nové nebo inovované výrobky či výrobkové řady od ledna 2018. Inovace může být produktového nebo marketingového charakteru. Mezi firmy přihlašující své výrobky patří jak velké mezinárodní, tak i menší domácí společnosti.
Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu v ČR provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Ocenění výrobků probíhá na slavnostním galavečeru konaném v květnu v Praze.
Každý spotřebitel se může do programu zapojit prostřednictvím spotřebitelských soutěží, které vypisuje organizátor ve spolupráci s partnery programu a ve kterých může vyhrát balíčky s přihlášenými výrobky. Vítězem každé soutěže je jeden produkt, který je oceněn jako Nejoblíbenější novinka uživatelů / čtenářů daného média.
– 49 % českých spotřebitelů zná logo.
– O 830 % vzrostl v průměru objem prodeje promovaných výrobků během retailové promoce
– 79 % tradičních obchodníků potvrdilo zvýšení prodejů díky logu
– 83 % obchodníků zalistuje výrobky kvůli logu