PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016:

Vysoká hra silných značek

Praha 19. května 2016 – Společnost Atoz Marketing Services dnes na slavnostním galavečeruvyhlásila výsledky šestnáctého ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. O tento titul letos usilovalo 167 nominovaných produktů v rekordním počtu 50 kategorií.

Výrobci a distributoři mohli do letošního ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka přihlásit své inovace z oblasti rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), které byly na český trh uvedeny (nebo jsou uváděny) v období od ledna 2015 až do konce května 2016.

Možnost nominace novinek uvedených na trh za předchozí rok až po novinky uváděné na trh během jara je jedna z několika změn, jimiž program letos prošel. Výrobci tak nyní mohli nominovat zcela aktuální produktové novinky, jež nejvíce marketingově podporují. Organizátoři také výrazně podpořili během posledních dvou let program v televizních kampaních, díky němuž zná Volbu spotřebitelů již bezmála 50 % českých spotřebitelů starších 18 let (podle posledního průzkumu agentury Ipsos). Především díky těmto změnám bylo letos výrazně více nominací od velkých značek, v programu byly výrobky celkově mnohem pestřejší a kategorie silnější, program je tak nyní zajímavější než kdy dříve. Nominované výrobky byly rozděleny do 50 potravinářských a drogistických kategorií, což je o dvě kategorie více než loni.

Výrobky byly hodnoceny čtyřmi tisíci českých spotřebitelů i odborníky
Slavnostní galavečer 16. ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka letos proběhl v kině Lucerna v Praze a hosty jím nově provedl moderátor Rey Koranteng. V průběhu večera také organizátor programu, společnost Atoz Marketing Services, tradičně předal šek na 167 000 Kč České federaci potravinových bank, jejímž hlavním posláním je snižovat zbytečné plýtvání potravinami.
Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu agentury Ipsos. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli si odnést pouze jeden z nich.
Výrobky, které zvítězily v jednotlivých kategoriích, nově zhlédla i odborná porota složená ze zástupců maloobchodu, marketingu, odborných médií a výrobců obalů. Porota hodnotila produkty z odborného hlediska a vybrala z nich jednoho vítěze, který získal Čestné uznání poroty.

Nejlepší novinky v médiích, v obchodech i na sociálních sítích
Slavnostním galavečerem současně odstartovala i rozsáhlá podpora vítězných novinek. Oceněné společnosti mohou při propagaci vítězných výrobků po dobu jednoho roku užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016, a to jak na jejich obalech, tak v marketingových kampaních.
Další podporu připravuje organizátor ve spolupráci s mediálními partnery programu. Program a jeho vítěze tradičně podpoří marketingová kampaň, která proběhne v televizi, tiskových médiích, na internetu, v outdooru, v obchodech i v čekárnách lékařských ordinací.
Nově však budou vítězové výrazně zviditelněni také na sociálních sítích. „Rozhodli jsme se podporovat vítězné produkty především formou pravidelných spotřebitelských soutěží na Facebooku, do kterých plánujeme zapojit desítky tisíc českých spotřebitelů,“ řekl Lukáš Matějka, projektový manažer programu.
Velkého zviditelnění se oceněné produkty dočkají také v obchodech, kde budou označeny POS materiály, objeví se na plakátech, v letákových akcích a na druhotných umístěních. Letos tato podpora proběhne v prodejnách Billa, Penny, prodejnách skupiny Coop – Terno a Trefa, a v drogeriích Rossmann.

Partneři programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016:

  • partneři retailové promoce: Billa, Penny Market, prodejny skupiny Coop – Terno a Trefa, Rossmann
  • výzkumná agentura: Ipsos
  • odborní partneři: Marketingový Institut a Nielsen Czech Republic
  • B2C mediální partneři:

Tisk: Gurmet

Rádia: Evropa 2, Frekvence 1, BBC

Internetové portály: Babinet, Heuréka, Jen ženy

Outdoor a instore: Outdoor Akzent, Bus TV, MediaPharma, Store media

  • B2B mediální partneři: Zboží&Prodej, Pharma Profit, Svět balení, Media Guru, kongres Samoška, obalový kongres Obalko
  • partneři ceremonie: Atta creative, Authentica, BrandBank, G.P.S., Obchodní tiskárny Kolín, PPM Factum, Parilla Sound, Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97, Wau Studio

Celá tisková zpráva včetně vítězů ročníku 2016 ke stažení zde

_________________________________________________________________________

Kontakt pro další informace:

Lukáš Matějka

Marketing Group Manager

mobil: +420 605 494 996 | e-mail: lukas.matejka@atoz.cz

ATOZ Marketing Services, spol. s r. o. | Holečkova 657/29 | 150 00 Praha 5

www.duveryhodneznacky.cz | www.volba-spotrebitelu.cz | www.volba-spotrebitelov.sk