PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Nominace produktů

Efektivní výsledky pro každého!

Podpořte s námi prodeje svých novinek i v novém ročníku!

Registrujte své novinky uvedené na trh od ledna 2016. Registrace je otevřena do 31. března 2017. Využijte naší speciální akci 2+1 ZDARMA. Při registraci tří výrobků/výrobkových řad povinné poplatky u třetího z nich zdarma. Možná kombinace účasti v programu v ČR a SR.

REGISTROVAT PRODUKT

Pro více informací nás kontaktujte!.
Registrovat produkt

CO MŮŽETE ZÍSKAT:

VÝZKUM MEZI 4000 SPOTŘEBITELI ZA ZLOMEK BĚŽNÉ CENY

  • Prezentace nominovaných výrobků spotřebitelům.
  • Názory reprezentativního vzorku 4000 respondentů na váš výrobek i konkurenční produkty v kategorii.

ROČNÍ LICENCE NA LOGO A ZNĚLKU PROGRAMU B2C

  • Licence na logo exkluzivně pro jeden výrobek / výrobkovou řadu v kategorii.
  • Logo mohou společnosti použít na obalech vítězných výrobků a při jejich propagaci.
  • Ocenění je jako jediné v ČR udělováno na základě spotřebitelských hlasů.

B2B MARKETINGOVÁ PODPORA U 18 200 OBCHODNÍKŮ!

  • Představení vítězů maloobchodníkům prostřednictvím časopisu Zboží&Prodej – 10 000 výtisků pro tradiční trh, 2000 výtisků pro mezinárodní řetězce, auditovaný náklad.
  • Speciální příloha v květnovém čísle Zboží&Prodej.
  • Představení vítězných výrobků 3000 majitelů a pracovníků lékáren a centrál lékárenských sítí prostřednictvím časopisu Pharma Profit.
  • Představení vítězných výrobků vhodných na čerpací stanice prostřednictvím speciální přílohy časopisu Zboží&Prodej.

B2C MARKETINGOVÁ PODPORA V HODNOTĚ TÉMĚŘ 7 000 000 KČ!

  • Propagace vítězných výrobků formou tiskové a rozhlasové kampaně v médiích a outdooru.
  • Podpora vítězů na webových portálech mediálních partnerů.
  • Propagace přihlášených produktů v rámci doprovodných soutěží pořádaných s mediálními partnery programu.

IN-STORE MARKETING V TÉMĚŘ 600 OBCHODECH

  • Silná podpora vítězných výrobků ze strany partnerských řetězců; v roce 2016 s programem spolupracovaly Billa, Penny Market, Terno a Trefa.
  • Řetězce podporují vítězné výrobky retailovou promocí (letáky, plakáty, in-store rádio, druhotné vystavení, stoppery).